20100414

Nie chcę dorosnąć!

Hej! Przepraszam Was bardzo, za to że ostatnio w ogóle nie pisałam, ale kompletnie nie mam na nic czasu :( Tyleee nauki. I na dodatek po nocach kuję do egzaminu gimnazjalnego, który już za nie całe dwa tygodnie. Na gg też prawie w ogóle nie bywam...

Dopiero była niedziela... a tu jutro już czwartek ;) Tak szybko mijają te tygodnie... A za miesiąc i jeden dzień moja przyjaciółka Kasia ma urodziny. 16 lat... Kiedy to zleciało? Pamiętam jak dopiero chodziłyśmy razem do podstawówki. Teraz zaraz liceum. Później studia, praca, rodzina... Szczerze? Chciałabym się zatrzymać na wieku 19 lat i już na zawsze zostać nastolatką. Mimo, że czasem jest trudno i ma się tyyyyle problemów, to jakoś tak... fajnie być w tym wieku :) Właściwie wszystko ci wolno, żyjesz chwilą.

Niedawno wróciłam ze szkoły. Jutro na szczęście nie mamy lekcji (tzn. mamy dwie, ale ja na nie nie idę ;d) Może nadrobię zaległości w zakupach :D Dawno po ciuchach nie łaziłam... a muszę kupić sobie białą bluzkę ;] I może jakieś dżinsy, bo chyba przytyłam i prawię prawię nie mieszczę się już w 36 :(
A później pouczę się na piątek do szkoły. O!

Miłego dnia skarby! ;*