20100502

;)

Jesteście cudowni <3 Dziękuję za taki wielki odzew i popularyzację bloga.
Kilka osób prosiło mnie o zdjęcie moich włosów i ... nóg. :D
Przy okazji odpowiem na Wasze najczęstrze pytania.

Nogi mam dziwne. Nie są jakieś specjalnie grube, ale krzywe od kolan w dół :D




A włosy mam NATURALNE, ani razu niefarbowane, podcinam końcówki średnio raz na miesiąc, nie prostuję, nie kręcę... no może na specjalne okazje ;)






Najczęściej zadawane pytania:

Ile masz lat?
- prawie 16

Mieszkasz w domku? Masz rodzinę w Kanadzie?
- nie, mieszkam w maleńkim mieszkaniu w bloku, ale jestem w trakcie przeprowadzki do trochę większego. A w Kanadzie się urodziłam, mam tam też rodzinę, do której bardzo często jeżdżę :)

Nie chciałabyś być modelką?
- hmm. Moja mama była, a 18 letnia siostra Judyta jest teraz. Kiedyś próbowałam, ale to chyba jednak nie dla mnie.

Cały czas chodzisz w szpilkach? Masz cudowne nogi!
- nie, nie chodzę cały czas, albowiem bardzo je lubię i staram się zakładać jak najczęściej :)

Masz zwierzątko?
- to pytanie najbardziej mnie rozbawiło, jednak wydało mi się sympatyczne, dlatego też odpowiem na nie :) Tak, mam kota o imieniu Faster :)

KOCHAM WAS<3